Tutkinto alalle oppisopimuksella?

TAIMI - alalle räätälöidyt tutkinnot Rastorissa

Terveystuotealan yrittäjille ja alalla työskenteleville on tarjolla erilaisia tutkintokoulutusmahdollisuuksia oppisopimuksella. TAIMI toimii yhteistyökumppanina muun muassa Rastor-instituutin kanssa.

Terveystuotealan tutkintokoulutukset ovat virallisia Opetushallituksen tutkintoja, joissa on huomioitu toimialan vaatimukset ja tarpeet. Tutkinnot ovat käytännönläheisiä ja liittyvät suoraan terveystuotealan sekä luontaishoitajien työtehtäviin.

Tervetuloa Rastor-instituuttiin

• Rastor-instituutti, Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ja TAIMI-koulutus ovat suunnitelleet jo monia koulutuksia terveystuotealalle. Koulutuksiin on mahdollista hakukriteerien soveltuessa osallistua oppisopimuksella, jolloin koulutus on maksuton. Oppisopimus on mahdollinen yrittäjällekin.
  • Terveystuotealalle räätälöity liiketoiminnan ammattitutkinto, Lisätiedot yhteyshenkilö: asiakkuuspäällikkö Saana Markkola puh. 050 590 5603 saana.markkola@rastorinst.fi
  • Lisätiedot myös TAIMIsta: Helena Pirttiniemi koulutus@taimikoulutus.fi puh. 040 187 6416

Terveystuotealan yrittäjä/-asiantuntija - tule mukaan alalle räätälöityyn yrittäjän ammattitutkinto-koulutukseen!

Luontaishoitojen suosio kasvaa. Maassamme toimii tuhansia ammattiinsa kouluttautuneita terapeutteja. Nyt on hyvä mahdollisuus osallistua täydentävien hoitojen ammatinharjoittajille räätälöityyn yrittäjäkoulutukseen.

Helena Pirttiniemi, TAIMI koulutus Oy helena.pirttiniemi@taimikoulutus.fi p. 040 187 6416

Saana Markkola, Rastor-instituutti

saana.markkola@rastorinst.fi, ​p. 050 590 5603
11.3.2019 starttasi Markkinointi-instituutissa Espoossa luontaishoitojen yrittäjän ammattitutkintoryhmä.
12.11.2019 alkoi toinen terapeuttien yrittäjän ammattitutkinto koulutus