TAIMI terveystuotealan ammatillinen peruskoulutus

TAIMI terveys- ja luontaistuotealan ammatillinen peruskoulutus verkko-opinnot

TAIMI 8 kk opinnot

Koulutuksen tavoitteena on ymmärtää ja hallita terveystuotealan perusteet. Koulutuksen aikana perehdytään mm. anatomian ja fysiologian perusteisiin, ravintolisien ainesosiin ja tuoteryhmiin sekä fytoterapiaan. Alan lainsäädäntö on perusosaamista, joka tulee tutuksi 8 kuukauden aikana.

Koulutuksen tarkoitus on antaa perustiedot TAIMI syventävälle kurssille osallistumiselle ja TAIMI terveystuoteneuvojaseminaarin kautta TAIMI Terveystuoteneuvojanimikkeen saamiseen. Sen jälkeen on mahdollista jatkaa vielä FYTONOMI nimikkeen koulutukseen Helsingin yliopistossa.

Sisältö:

• Anatomia ja fysiologia
  • Alan lainsäädäntö
  • Ravintofysiologian perusteet
  • Hivenravintoaineiden aineenvaihdunnan perusteet
  • Ravintolisien tuoteryhmät
  • Rohtokasvit ja fytoterapia
  • Biokemia ja suojaravintoaineet
  • Luontaiselintarvikkeet, superfoodit, ekologinen ja eettinen ruoantuotanto sekä luomutuotteet
  • Kokonaisopintopistemäärä 12op

Koulutus alkaa henkilökohtaisella opastuksella, sähköinen verkko-oppimisympäristömme on https://health.itslearning.com . Aloitamme koulutuksen yhteisellä perehtymisellä sekä koulutuksen rakenteeseen että oppimisjärjestelmään.

Kesto: 8 kk,  toteutus kokonaan verkossa

Hinta: 1850,- sis alv 24% (*jäsenhinta 1550,-) Laskutus voidaan sopia myös erissä, laskutuslisä 5€/erä.
Lisäksi tarvitset oppimisympäristön aloituslisenssin (25€), jonka jälkeen on henkilökohtainen perehdytys

Lisätiedot ja ilmoittautumiset sähköpostilla koulutus@taimikoulutus.fi

Haluatko terveystuotealan ammattilaistiedon piiriin - tule jäseneksi!

Liity jäseneksi Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ry:hyn ja saat koulutukset jäsenhinnalla!

* Jäsenhinnat liiton jäsenille ja kumppanuusjäsenille

Koulutusten peruutusehdot:

Koulutukset voi peruuttaa maksutta 10pv ennen koulutuksen tai seminaarin alkua. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitetaan puolet hinnasta.

Pidätämme oikeudet kurssien muutoksiin.