Homeopatian perusteet ja ammattiopinnot

Suomen Homeopaatit ry järjestää HOMEOPATIA-maratonin 27.1.2024 klo alkaen 10.50, koko päivä mielenkiintoisia luentoja!

Tutustu ja liity Suomen Homeopaatit ry:n kannatusjäseneksi (vuosihinta 30€), niin saat luennot (norm. 40€)maksutta!

UUTTA - homeopatian perusteet sekä jatko-opinnot kokonaan verkossa!

Jatkuva haku, tule opiskelemaan oman kalenterisi mukaan.

Hinta 900€ + ilmoittautumismaksu 125€ (sis. alv 24%) /vuosi

Toiminnan toteutus yhteistyössä Homeopatiaopisto It's Health Katso lisää www.homeopatiaopisto.fi

Tervetulotoivotus tallenne, klikkaa tästä: yleislääketieteen erikoislääkäri Sauli Siekkinen.  Opettajina verkkokurssilla mm.: Homeopaatit: Satu Järvilehto, Tarja Kallonen, Helena Pirttiniemi, Jaana Kolehmainen ja Camilla Holmström sekä yleislääketieteen erikoislääkäri, homeopaatti Sauli Siekkinen sekä FT, PsM virologi Kirsi Harila

Tiedustelut verkkokoulutukseen koulutus@taimikoulutus.fi ja ilmoittautumiset esim. verkkokaupan maksulla homeopatian perusteet

• Vuoden kerrallaan maksun voit suorittaa verkkokauppaan (1000,-) tai voimme sopia laskutuksesta myös erissä.  Koulutukseen tarvitset lisenssin (hinta 25,-/opintovuosi) itsLearning-oppimisympäristöön, jonka jälkeen sovimme henkilökohtaisen perehdytyksen opintojen rakenteeseen ja ohjelmaan.
  • Homeopaatin ammattiin tarvitaan käytännön harjoittelua 800h/opintovuodet. Näitä pääset opiskelemaan ns. klinikkatyöskentelytunneilla. Hinta joko 25€/ilta tai kerralla 2500€. Nämä käytännön läheiset oppitunnit viikottain lisäävät ymmärrystä homeopatian filosofiaan, homeopaattiseen rakennehoitoon, oireistohakemiston käyttöön sekä lääkeaineoppiin.
  • Lisätiedot puhelimitse Helena Pirttiniemi puh 040 565 2566
    ja 040 187 6416

Kirjallisuus:

• Hahnemannin teos Organon, homeopaattinen oire-oppi / verkkotallenne
  • Materia Medica - lääkeaineopin kirjat, monia erilaisia, koulun kirjastosta saa lainaksi
  • Repertory - oirehakemistot, monia erilaisia, koulun kirjastosta saa lainaksi
  • Polariteetti-analyysi, opiskelun aikana tutustutaan mm. tähän opiskelijoille maksuttomaan ohjelmaan
  • Sähköinen opiskeluympäristö www.health.itslearning.com

Opettajina mm.: Homeopaatit Satu Järvilehto, Tarja Kallonen, Jaana Kolehmainen, Camilla Holmström ja Helena Pirttiniemi sekä yleislääketieteen erikoislääkäri, homeopaatti Sauli Siekkinen sekä FT, PsM virologi Kirsi Harila

Voit opiskella vuoden perusteet myös kahden peräkkäisen kalenterivuoden aikana, hinta tällöin jatkolisenssin verran eli 49€!

Ota yhteyttä ja tehdään sinulle oma homeopatian räätälöity oppimispolku oman aikataulusi mukaan, vaikka jo tänään!  koulutus@taimikoulutus.fi

Homeopatian ammattiopinnot

Homeopatian perusopintojen jälkeen voit jatkaa ammattiopintoihin. Kyseessä sivutoiminen opiskelu, voit suorittaa töiden ohella omaan tahtiin!

Voit opiskella homeopatiaa täysin verkossa. Ammattiopintoja voit opiskella verkossa vuosi kerrallaan, verkko-opetuksen hinta on 1000,-/vuosi. + vuosi lisenssi 25e. Ammattiopintoihin kuuluvaan klinikkaopiskeluun voit osallistua jo perusopintojen aikana, hinta 25€/ilta tai koko ammattiopintoihin kuuluva klinikkaharjoittelu n. 800 tuntia 2500€

Ilmoittaudu tästä mukaan ammattiopintoihin, ilmoittautumismaksu 100,- + lisenssimaksu 25,-/vuosi, koulutusmaksun 1000€ voi maksaa myös erissä, erämaksu 5€/erä.

Ammattina homeopaatti

Homeopaatin neljän vuoden ammattiopinnot valmistavat kohti homeopaatin ammatti-nimikettä. Ammattiopintojen lisäksi tarvitaan paljon harjoitteita eli ns. klinikkaopiskelua yhteensä vähintään 800 tuntia.

Klinikkaopiskelun voit suorittaa Homeopatiaopistossa myös kokonaan verkossa, hinta verkko-opiskelussa 2500,-. Opinnot toteutetaan viikottain asiakashaastatteluilla ja analyysiopiskelulla, noin 1-2 tuntia kerrallaan (hinta 25,-/ilta). Homeopatian opiskelija voi opiskella klinikalla jo perusopinnoista alkaen, kun tavoitteena on ammattihomeopaatin nimike.

Homeopaatti tarvitsee ammattinimikkeeseen myös Lääketieteen perusteet osaamisen. Jos sinulla ei ole vielä vaadittavaa tutkintoa tai vähintään 30 op kokonaisuutta, niin voit opiskella ne meillä myös verkossa, hinta 1010€. Tarjous ammattiin opiskeleville homeopatiaopiskelijoille puoleen hintaan lääketieteen perusteet 14op + 16op  yhteensä
- 50% eli hinta vain 505€

Homeopaatin ammattipätevyyteen kuuluu voimassaolevat ensiaputaidot. Tarvittavaa ammatin ylläpitämistä voi suorittaa myös kertaamalla uusia aihe-alueita monimuoto-opetuksessamme Suomen Homeopaatit ry:n jatkokoulutusvaatimusten mukaisesti. Kun haluat lisäkoulutusta, niin ota yhteyttä koulutus@taimikoulutus.fi.

Homeopatian kirjallisuus ja koulun kirjasto

• Materia Medicat eli lääkeaineoppikirjat sekä Repertoryt eli oireluettelokirjat - monia erilaisia teoksia, saat myös lainaksi koulun kirjastosta opiskelun aikana.
  • Voit myös ostaa suomeksi käännetyn Homeopatian oppikirjan, perusteos homeopatiasta (hinta 65,- + postikulut)
  • Hyvä tietokirja HELP kotona hoidettavien akuuttien vaivojen tietokirja, Kristiina Benjaminsson ja Sauli Siekkinen

© 2024 TAIMI-koulutus. Pidätämme oikeudet muutoksiin.