Luennoijat Camilla Holmström ja Kai Kröger

Homeopatiaseminaari Tampereella  Polariteetti analyysi

• Oletko homeopatian opiskelussa ja sen harjoittamisessa pohtinut sitä, miten saisit lisää tarkkuutta ja tehokuutta case-analyysiin ja repertorisointiin?
  • Oletko ihmetellyt eri analysointimenetelmien keskinäistä suhdetta ja repertorisoinnin luotettavuutta?
  • Haluaisitko olla varma siitä, mitkä oireet ja modaliteetit ovat lääkeaineen määrittelyssä oikeasti luotettavia?

Jos olet kaivannut näihin kysymyksiin ratkaisuja Samuel Hahnemannin oppien mukaisesti, niin tämä seminaari on kuin luotu sinulle. Tulossa uusi PA-seminaari, seuraa ilmoitteluamme!

Homeopaattisen lääkintätaidon tulisi olla helppo, tehokas ja luotettava. Sen tulisi olla tieteellinen ja sen tulokset tulisi olla toistettavissa ja matemaattisen täsmällisiä. Tästä juuri on kyse polariteettianalyysissa (PA). Viikonlopun aikana Kai ja Camilla opastivat tämän menetelmän perusteisiin ja se on sovellettavissa käytäntöön. PA ei vaadi pitkää harjoittelua, vaan sitä voi alkaa soveltaa nopeasti käytännön työssä ja vastaanotollasi.

Polariteettianalyysi on hyvin hahnemannilainen ja pohjautuu homeopaattisen lääkintätaidon alkulähteeseen. Sen kehitti alunperin Clemens von Boenninghausen, joka oli Samuel Hahnemannin arvostetuin oppilas. Boenninghausenin kiireisellä vastaanotolla hoidettiin usein jopa 40 potilasta päivässä. Boenninghausen halusi auttaa kaikkia potilaitaan ja kehitti tarkan ja tehokkaan homeopaattisen repertorisointimenetelmän.

Sveitsiläinen lastenlääkäri Heiner Frei lisäsi Boenninghausenin menetelmään polariteettianalyysin, joka pohjautuu polariteettioireisiin. Se mahdollistaa kontraindikaatioiden tunnistamisen ja lisää lääkeaineen määräämisessä tarkkuutta ja luotettavuutta. PA:n tehokkuudesta todisteena on Heiner Frei & tiiminsä caset. Jopa tuhansilla tapauksilla monien vuosien aikana.

• Lisätiedot uudesta seminaarista TAIMI Oy, Homeopatiaopisto Tampere
    Helena Pirttiniemi puh 040 187 6416
    www.taimikoulutus.fi
  • Tule sinäkin mukaan