Verkkokoulutus: Immuunipuolustus kuntoon

31.05.2019

Verkkovalmennus antaa kaikki tutkitut tiedot, käytännön vinkit sekä luonnolliset menetelmät mitä tarvitset immuunipuolustuksesi paikkaamiseen ja optimointiin.

Autoimmuunisairaudet lisääntymässä räjähdysmäisesti! Tiedät varmasti itse jonkun, joka sairastaa autoimmuunisairautta, tai olet itse siinä tilanteessa.

Tämän kategorian sairauksiahan on niin monia, esimerkiksi:

• Tyypin 1 diabetes
  • Nivelreuma
  • Sidekudossairaudet kuten SLE, Sjögrenin syndrooma ja skleroderma
  • Kilpirauhasen vajaatoiminta
  • MS-tauti
  • Keliakia
  • Tulehdukselliset suolistosairaudet, kuten Crohnin tauti ja haavainen paksusuolen tulehdus (colitis ulcerosa)
  • Alzheimerintauti
  • Astma (kiistanalainen)

Oli tilanteesi mikä tahansa, voit aina vahvistaa immuunipuolustustasi terveen järjen ja viimeisimmän tutkimustiedon ryydittämillä keinoilla...

Jokainen meistä voi tehdä paljonkin immuniteettinsa eteen - myös sinä, kun saat oikeat ja toimivaksi testatut ohjeet!

"Keho korjaa itsensä, kun sille antaa oikeat palikat." -Tanja Hakala

Kurssin asiantuntijana autoimmuunisairauksien kokonaisvaltaiseen hoitoon erikoistunut FLT Ravintovalmentaja® Tanja Hakala, autoimmuunisairauksien ruokavaliohoidon arvostettu asiantuntija ja tuhansien autoimmuunisairauksista kärsivien ihmisten tukihenkilö oman Facebook-ryhmänsä välityksellä jo vuosien kokemuksella.

Aika: tiistaina 4.6.2019. Kesto 6 viikkoa.

Paikka: Verkkokoulutus

Hinta: 129 euroa.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen TÄSTÄ.