Tiedote: TAIMI-koulutus laajentaa koulutustarjontaa homeopatiaan

16.08.2019

Luontaistuotealan ammatillista koulutusta järjestävä TAIMI-koulutus Oy laajentaa koulutustarjontaansa syksyllä ja ryhtyy kouluttamaan homeopatian perusopintoja yhteistyössä Homeopatiaopisto It's Healthin kanssa. Homeopatian perusopinnot alkavat Hämeenkyrössä Frantsilassa 31.8.-1.9.2019 ja jatkuvat Tampereella. Vuoden kestävien perusopintojen jälkeen voi opiskeluja jatkaa ammattihomeopaatiksi. Koulutus vastaa ECCH:n Euroopan homeopatian kattojärjestön kriteerejä.

Homeopatia hoitomuotona
Homeopatia on kokonaisvaltainen ja maailmalla suosittu hoitomuoto, joka soveltuu hyvin myös itsehoitoon. Joissain Euroopan maissa se on osa virallista terveydenhoitojärjestelmää. Homeopatian perusteet koulutusohjelman tavoitteena on saada ymmärrystä ja osaamista siihen, miten homeopatia soveltuu tilapäisissä vaivoissa käytettäväksi oman ja perheen terveyden hoitoon.

Klassisen homeopatian perusteet haltuun
Homeopatian perusopinnot on vuoden kestävä opintokokonaisuus, johon sisältyy mm. homeopatian filosofia ja metodologia, repertorisoinnin opiskelu, materia medica sekä opetusklinikkaharjoittelua.Homeopatian tehokas ja monipuolinen opiskelu onnistuu ajasta paikasta riippumatta, oman aikataulusi mukaisesti. Opit homeopatiaa sekä ryhmässä, että itsenäisesti. Opinnot sisältävät laajat perustiedot homeopatian hyödyntämiseksi erilaisten vaivojen hoitoon.

Peruskoulutuksen jälkeen mahdollisuus opiskella ammattihomeopaatiksi
Homeopatian peruskoulutuksen jälkeen voi jatkaa ammattihomeopaatin opintoja Tampereella. Ammattihomeopaatin koulutus kestää neljä vuotta ja koulutus vastaa ECCH:n Euroopan homeopatian kattojärjestön kriteerejä. Opinnot sisältävät lisäksi lääketieteen perusteet (30 op).

Koulutusyhteistyötä kokemuksella ja ammattitaidolla
Koulutus toteutetaan TAIMI-koulutus Oy:n ja Tampereen Homeopatiaopisto It's Health kanssa yhteistyössä. Opettajina alalla toimivia ammattihomeopaatteja sekä lääkäreitä.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen www.taimikoulutus.fi

Mika Rönkkö, toiminnanjohtaja                         Helena Mykrä, toimitusjohtaja
Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto          TAIMI-koulutus Oy

Lataa tiedote TÄSTÄ