Terveystuotealan palvelumuotoilu - tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto. Aloitus 25.9.2019

23.08.2019

Kouluttaudu asiantuntijasta palvelunrakentajaksi kasvavalle hyvinvointialalle. Terveysasiantuntijana seisot hyvinvointitrendin huipulla ja saat kilpailuetua, kannattavuutta, verkostoja ja konkreettisia työkaluja.

KOULUTUKSEN HYÖDYT
Koulutuksessa saat valmiudet aidosti asiakkaan tarpeisiin pohjautuvien palveluiden, tuotteiden ja oman liiketoiminnan kehittämiseen. Samalla kasvatat terveystuotealan ammatillisia vahvuuksiasi opiskelemalla kätevästi työn ohessa.
Kasvatat tulosta ja liikevaihtoa.
Hiot liiketoiminnan kannattavuutta.
Päivität ja laajennat hyvinvointialan asiantuntemustasi.
Saat neuvoja kokeneilta asiantuntijoilta.
Verkostoidut oman alasi osaajien kanssa.
Saat konkreettisia työkaluja kehittämistyöhön.
Opit uudistamaan palveluita asiakaslähtöisesti.
Otat haltuun markkinoinnin viimeisimmät välineet.
Laajennat yhteistyö- ja asiakaspohjaa.
Luot kasvua ja tulosta tuotteistamalla.
Sitoutat asiakkaan oikealla palveluotteella.
Nouset vahvaksi myynnin ja tuoteneuvonnan osaajaksi.

HINTA
Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, jolloin se on maksuton (mahdollinen myös yrittäjälle). Luonnonmukaisen terveydenhuollon oppimateriaalit ja tehtävät saat lisäksi käyttöösi hintaan 490 € (sis. alv.) sisältäen sähköisen oppimisympäristön.
Koulutuksessa suoritetaan tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto. Henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma sekä monimuotoinen opiskelutapa varmistavat, että koulutus sopii juuri sinun tarpeisiisi.

KESTO
Koulutus alkaa 25.9.2019. Koulutus sisältää 12 koulutuspäivää sekä opiskelua oman työn ohessa. Kokonaiskesto on noin 1-1,5 vuotta.

ILMOITTAUTUMINEN VIIMEISTÄÄN
30.8.2019
ILMOITTAUDU TÄSTÄ

LISÄTIETOJA:
Katriina Nurmio, osaamispäällikkö, puh. 040 765 8890, katriina.nurmio@rastor.fI

LISÄTEEMA
Koulutukseen kuuluu valinnaisena myös TAIMI-koulutuksen Luonnonmukaisen terveydenhoidon kurssi, joka on luontaistuotealan ammatillinen koulutus yleisimpien terveysongelmien luonnonmukaiseen hoitoon. Koulutuksessa perehdytään, terveyden edistämiseen, luonnonmukaisen terveydenhoidon periaatteisiin, terveysongelmien ennaltaehkäisyyn ja ravitsemustietouteen

LISÄTIETOJA:
Luonnonmukaisen terveydenhuollon oppimateriaaleista ja tehtävistä:
Helena Mykrä, puh. 040 187 6416, helena.mykra@taimikoulutus.fI

Lataa esite.