Terveystuotealalle liiketoiminnan ammattitutkinto alkaa marraskuussa 2024

11.06.2024

Toimitko terveystuotealalla ja haluat kehittää myynti- ja markkinointitaitojasi ja kaupallista osaamistasi tai oman terveystuotealan yrityksesi liiketoimintaa? Terveystuotealalle suunnitellussa liiketoiminnan ammattitutkinnossa perehdytään myyntiin, markkinointiin, asiakaspalveluun, talouteen ja yritystoimintaan nimenomaan terveystuotetoimialan näkökulmasta. Saat uusia näkemyksiä myös digitaalisuuden ja tekoälyn hyödyntämisestä yrityksesi myyntityössä.

Liiketoiminnan ammattitutkinto on Opetushallituksen virallinen tutkinto. Koulutus suoritetaan oppisopimuksella oman työn ohessa ja osallistuminen edellyttää alan työpaikkaa.

Koulutuksen jälkeen osaat kehittää ja rakentaa kannattavaa liiketoimintaa sekä myyntiä. Koulutuksesta saat työkalut kartoittaa asiakkaiden tarpeita ja toiveita sekä opit sitouttamaan asiakkaitasi ja syventämään asiakassuhdetta. Tunnet modernit myyntikeinot, digitaalisuuden ja tekoälyn mahdollisuudet liiketoiminnassa ja kasvatat rohkeutta ja taitoa myydä. Saat myös mahdollisuuden verkostoitua ja oppia muilta. Oppimistehtävät ja koulutuspäivien teemat liittyvät suoraan terveystuotealaan ja omiin työtehtäviisi.

Koulutus mahdollista suorittaa oppisopimuskoulutuksena. Oppisopimuskoulutusta varten sinulla täytyy olla:

• alan työpaikka, jossa voit kehittää tutkinnon edellyttämää osaamista ja suorittaa tutkintoon kuuluvat näytöt
  • työaika vähintään 25 tuntia viikossa
  • työnantajasi suostumus ja tarve kouluttamiseen
  • työnantajasi valmius osallistua kouluttamiseen työpaikallasi
  • työpaikaltasi nimetty ammattitaitoinen työpaikkaohjaaja.

Myös yrittäjänä toimivalle voidaan tehdä oppisopimus. Oppisopimuskoulutus sopii kaiken ikäisille.

• Lisätiedot Rastor: Saana Markkola puh. 050 590 5603 saana.markkola@rastorinst.fi
  • Lisätiedot myös TAIMIsta: Helena Pirttiniemi koulutus@taimikoulutus.fi puh. 040 187 6416

Ilmoittautuminen on käynnissä, haku viimeistään 30.9.2024