Tapahtumarikas 2022 vuosi

31.12.2022

Vuosi 2022 on ollut tapahtumarikas ja tulee jäämään monesta näkökulmasta historiaan. Terveystuotealan näkökulmasta vuosi 2022 nosti esiin monia mielenkiintoisia terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä teemoja.

Koronaan liittyvässä keskustelussa huomioitiin vastustuskyvyn merkitys ja muun muassa HUS antoi suosituksen käyttää D-vitamiinilisää koronavirusepidemian aikana 70-vuotiaille sekä erityisryhmille. Useat tieteelliset tutkimukset osoittivat ravitsemuksen ja vastustuskyvyn merkityksen koronan ennaltaehkäisyssä ja hoidossa.

Nyt kannattaa tutustua TAIMIn koulutustarjontaan ja pohtia omia tavoitteita terveyden ja hyvinvoinnin suhteen. Kouluttaudu TAIMI-koulutusten verkkokursseilla aina ammattilaiseksi asti! Kysy lisää ja lähde mukaan vaikka heti uudenvuodenlupausten myötä.

Toivotamme sinulle lämpimästi tervetuloa ja onnea vuodelle 2023! tv TAIMIlaiset