TAIMI-koulutus ja TerveysSummitin verkkovalmennukset yhteistyöhön

31.05.2019

Luontaistuotealan ammatillisia koulutuksia järjestävä TAIMI-koulutus Oy ja Suomen suurinta hyvinvointitapahtumaa järjestävä TerveysSummit ryhtyvät tekemään yhteistyötä. Yhteistyön tarkoituksena on edistää terveellisiä elämäntapoja ja auttaa ihmisiä kohti parempaa terveyttä hyödyntäen digitaalisuutta, sosiaalista mediaa ja verkkovalmennuksien tarjoamia mahdollisuuksia.

Suuren suosion saavuttaneiden TerveysSummit-hyvinvointitapahtumien jatkoksi Biomed Oy on ryhtynyt tuottamaan terveysverkkovalmennuksia, joiden markkinoinnissa TAIMI-koulutus auttaa. Lisäksi osa TerveysSummitin asiantuntijaluentoja tulee mukaan luontaistuotealan ammatillisiin koulutuksiin ja verkko-opiskeluun. Lisätietoa luontaistuotealan ammatillisista koulutuksista TAIMI-koulutuksen sivustolta.

Seuraava TerveysSummitin tekijöiden tuottaman verkkovalmennuksen teema on Immuniteetti ja sen kuntoon laittaminen elämäntapojen ja ravitsemuksen avulla. Kurssin asiantuntijana autoimmuunisairauksien kokonaisvaltaiseen hoitoon erikoistunut FLT Ravintovalmentaja® Tanja Hakala. Parhaillaan on käynnissä lääkäri Olli Sovijärven Ravitsemus tila-kuntoon verkkovalmennus.

Mika Rönkkö, toiminnanjohtaja, Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto

Helena Mykrä, toimitusjohtaja, TAIMI-koulutus Oy

Outi Häkkinen, tuoteasiantuntija, TAIMI-koulutus Oy

Elias Jaakkola, toimitusjohtaja ja TerveysSummitin perustaja, Biomed Oy