Stressinhallinta- ja rentoutumis-verkkovalmennus 23.9.2021 tarjoushinta 29,- (norm. 49,-)

21.09.2021

Tule mukaan ilta-valmennukseen rentoutumaan harjoitusten parissa ja suunnittelemaan itsellesi sopivia keinoja rentoutua ja muuttaa elämääsi hyvinvointiasi edistävään suuntaan.

Aika: torstaina 23.9.2021 klo 17.30-20.00
Toteutus: Zoom-etäkoulutus
Järjestäjä: TAIMI-koulutus Oy
Kouluttaja: Emili Osara, KTM, fytonomi, sertifioitu Mind coach® -stressinhallintavalmentaja sekä LCF Life Coach®
Hinta:
Tarjoushintasi 29 euroa. Koodilla "TAIMI rentouttaa" saat -40 % alennuksen! (norm. 49,-).
Syötä TAIMI rentouttaa -kupongin koodiksi ostaessasi valmennuksen.

Kyseessä on valmennuksellinen ilta, ei siis luento, kannattaa ottaa kynä ja paperia valmiiksi esille. Illan päätteeksi sinulla on konkreettisia muutoksia valmiina suunniteltuna itseäsi varten.

Stressi kuormittaa kehoa ja voi viedä yöunet
Stressi näkyy ihmisillä hyvin eri tavoin. Stressin oireita ovat muun muassa vaihteleva mieliala, ärtyisyys, alakuloiset ajatukset, masennus, jaksamattomuus, aloitekyvyttömyys, asioiden unohtelu ja jatkuva väsymys sekä unihäiriöt. Pitkittynyt stressi saattaa nostaa verenpainetta ja aiheuttaa sydän- tai vatsaoireita.

Tunnistatko stressin oireita itsessäsi?
Kun stressistä alkaa näkyä oireita, on syytä tehdä muutoksia omassa arjessa tai toimintatavoissa. Ns. hyvänlaatuinen stressi, esimerkiksi ennen tenttiä, neuvottelua, tärkeää tapaamista, esiintymistä tai vaikka juhlatilaisuutta, voi auttaa suoriutumaan koitoksesta paremmin. Keho palautuu tästä normaalista rasitustilasta ja jännityksestä nopeasti. Jos taas stressi pitkittyy, se voi kroonistua ja aiheuttaa monenlaisia oireita ja tämä on ns. pahanlaatuista stressiä, josta ei pysty samoin enää palautumaan. Mikäli ei tee muutoksia, oireet voivat pahentua. Ihminen ei myöskään välttämättä huomaa, että on stressaantunut, koska on niin turtunut tähän jo "normaalilta" tuntuvaan olotilaan.

Valmennuksesta työkaluja stressin selättämiseen
TAIMI-koulutus Oy, Suomen Terveystuotekauppiaiden liitto ja muutos- ja stressinhallintavalmentaja, fytonomi, KTM Emili Osara ovat yhteistyössä tuottaneet lyhyen stressinhallinta- ja rentoutumisverkkovalmennuksen, joka tarjoa suuntaviivoja stressittömämpään arkeen erilaisten valmennustehtävien avulla. Valmennus tarjoaa käytännönläheisiä toimintaohjeita arkeen sekä rentoutusharjoituksia. Valmennus kestää 2,5 tuntia ja se toteutetaan etävalmennuksena.

Ilmoittaudu valmennukseen tästä ja hyödynnä "TAIMI rentouttaa" alennuskoodisi!

Emili Osara, sertifioitu Mind coach® -stressinhallintavalmentaja
Helena Pirttiniemi, TAIMI-koulutus Oy