Luontaistuotealan ammatillinen peruskoulutus alkaa marraskuussa

22.10.2019

Peruskoulutuksessa tutustut ravintolisien tuoteryhmiin, ihmisen anatomiaan ja fysiologiaan, luontaistuotealaa säätelevään lainsäädäntöön ja ravintofysiologian perusteisiin. Opiskelu on monimuoto-opetusta ja soveltuu siksi hyvin työn ohessa suoritettavaksi. Lähipäiviä on kaksi Helsingissä ja ne toteutetaan yhteistyössä Terveysopisto Saluksen kanssa 28.-29.3.2020.

Luontaistuotealan tuotevalikoima koostuu laajasta kirjosta erityyppisiä tuotteiden valmistusaineita, joiden tunteminen edellyttää laajaa osaamista. On tunnettava ihmisen ravintofysiologiaa, eri sairauksien syitä ja oireita, sairauksien ruokavaliohoitoja, rohdosten ja ravintoaineiden vaikutuksia, hallittava luontaistuotealan tuoteryhmät ja esimerkiksi luontaiskosmetiikan periaatteet. Jos sinulla on jo näitä opintoja suoritettuna, niin voimme katsoa yhdessä, miten ne vastaavat meidän opetussuunnitelmaa. Kysy siis lisää ja rakennetaan sinulle yksilöllinen opintopolku.

Opiskelu tapahtuu pääsääntöisesti monipuolisessa ItsLearning-verkko-opiskeluympäristössä. Laaja opiskelumateriaali ja kymmenet videoidut asiantuntijaluennot antavat kattavan tietomäärän luontaistuotealan perusteista. Lähiopetuspäivillä syvennytään ravinto-oppiin.

TAIMI-koulutuksen peruskurssi antaa sinulle valmiudet toimia luontaistuotealan työtehtävissä ja asiakaspalvelussa sekä jatkaa aina Fytonomiksi asti!

Koulutus alkaa: 21.11.2019. Kesto: 8 kk
Hinta: 1850,- sis alv 24% (*jäsenhinta 1550,-)
* Jäsenhinnat Suomen Terveystuotekauppiaiden Liiton jäsenille ja kumppanuusjäsenille.

Ilmoittaudu viimeistään: 31.10.2019
Sähköpostilla helena.mykra@taimikoulutus.fi