Luontaishoitoalan yrittäjille ja asiantuntijoille Yrittäjän ammattitutkinto

16.08.2019

Täydentävien hoitojen suosio on kasvanut paljon viime vuosina. Maassamme toimiikin tuhansia ammattiinsa kouluttautuneita terapeutteja. Nyt on hyvä mahdollisuus osallistua luontaishoitoalalle räätälöityyn yrittäjäkoulutukseen. Monet yrittäjän ammattitutkinnon jo suorittaneet ovat siitä samaa mieltä!

Koulutus on suunnattu luontaishoitoalan yrittäjille ja yrityksille, joilla on tahtotila kehittää asiakkaiden hyvinvointia ja omaa osaamistaan.

Miksi koulutus kannattaa?

Jotta menestyt luontaishoitoalan terapeuttina ja yrittäjänä, sinun on kehitettävä sekä yritystäsi että itseäsi: varmistettava kilpailukykysi, kannattavuutesi sekä ammatillinen osaamisesi. Voit suorittaa yrittäjän ammattitutkinnon henkilökohtaisen suunnitelman mukaisesti. Koulutuksen tietopuoliseen osaan tuo vahvuutta yhteistyö terapeuttijärjestöjen ja Suomen Terveystuotekauppiaiden Liiton kanssa.

Koulutus auttaa hiomaan liiketoimintasuunnitelmaasi ja löytämään uusia keinoja ja työkaluja terapiatyösi kehittämiseen. Tapaat toimintasi kannalta keskeisiä asiantuntijoita ja pääset keskustelemaan itsellesi tärkeistä aiheista. Lisäksi voit jakaa näkemyksiäsi kollegojesi kanssa ja samalla rakennat hyödyllisiä verkostoja luontaishoitoalalla.

Koulutuksessa keskitytään ratkaisemaan erityisesti myynnin ja markkinoinnin haasteita. Konkreettiset ja käytännönläheiset toimintamallit muodostavat jokaisen koulutuspäivän ytimen.

Koulutuksen aikataulu

Ensimmäiset lähikoulutuspäivät ovat 12.11.2019 ja 12.12.2019 Markkinointi-instituutin toimitiloissa: Revontulentie 7, Espoo. Koulutuksen kesto on noin vuosi ja siihen sisältyy noin kuusi koulutuspäivää.

Ilmoittaudu: 31.8.2019 mennessä.

Koulutuspäivien aiheita

-Oman yrityksen myynnin ja markkinoinnin tehokas kehittäminen

-Sosiaalisen median hyödyntäminen omassa yritystoiminnassa

-Oman liiketoiminnan kehittäminen

-Alaa säätelevä juridiikka

-Talousasiat

Yrittäjän ammattitutkinto on Opetushallituksen virallinen ammatillinen tutkinto. Se mahdollistaa myös jatko-opiskelukelpoisuuden. Tutkinnon suoritettuasi voit hakea ammattitutkintostipendiä, joka on noin 400 euroa verotonta tuloa: www.koulutusrahasto.fi

Hakeutumiskriteerit

Tarkistathan ennen hakeutumista, että seuraavat yrittäjyyden kriteerit oppisopimuskoulutuksessa toteutuvat kohdallasi:

• Yritysmuoto joku seuraavista: tmi, oy, osuuskunnan jäsen, ay, ky (nk. kevytyrittäjyys on myös mahdollista)

• Yel-vakuutettu

• Y-tunnus

• Minimi 25 h/viikko työtä yrittäjänä tutkintoon liittyvissä tehtävissä

• Työpaikkaohjaajaksi (mentori) sovitaan joko yrittäjän omassa yrityksessä tai toisessa työpaikassa työskentelevä tai muutoin työpaikkaohjaajaksi soveltuva ammattitaidoltaan, koulutukseltaan ja työ kokemukseltaan pätevä henkilö

• Eläkettä saavalle ei suositella oppisopimusta.

Ilmoittaudu pian (31.8.2019 mennessä)

Paikkoja koulutukseen on rajoitetusti!

ILMOITTAUTUMINEN TÄSTÄ

Kysy lisätietoja: