Homeopatian opinnot verkossa!

27.08.2021

Homeopatian perusteet - vuoden kestävä verkkokoulutus

• Homeopatiaopisto Tampere kouluttaa nyt myös verkossa homeopatian perusteet ja syksyllä 2022 jatkuu myös ammattiopinnot verkkototeutuksena.
  • Tervetuloa joustavasti oman aikataulusi mukaan opiskelemaan verkkoon!
  • Hinta 1000,- sis. alv24%. Maksun voit tehdä myös erämaksuina esim 4 x á 225,-
  • Lue lisää Homeopatiaopisto Tampere
  • Erikoislääkäri Sauli Siekkisen tervetulotoivotus videotallenne

• Homeopatian peruskoulutus kestää vuoden ja voit suorittaa sen verkossa! Tehokas ja monipuolinen opiskelu onnistuu ajasta paikasta riippumatta, oman aikataulusi mukaisesti. Opit homeopatiaa sekä verkon keskusteluryhmässä, että itsenäisesti. Opinnot sisältävät laajat perustiedot homeopatian hyödyntämiseksi erilaisten akuuttien vaivojen hoitoon.

Homeopatia hoitomuotona
    Homeopatia on kokonaisvaltainen ja maailmalla suosittu hoitomuoto, joka soveltuu hyvin myös itsehoitoon. Joissain Euroopan maissa se on osa virallista terveydenhoitojärjestelmää. Homeopatian perusteet koulutusohjelman tavoitteena on saada ymmärrystä ja osaamista siihen, miten homeopatia soveltuu tilapäisissä vaivoissa käytettäväksi oman ja perheen terveyden hoitoon. Homeopatian perusteet-koulutus on vuoden opintokokonaisuus, jossa opitaan klassisen homeopatian filosofian perusteet ja itsehoitoon tarvittava perusosaaminen.

- Miten syysyskää saa hillittyä?
    - Mitä avuksi tapaturmiin?
    - Löytyykö vatsakipuihin helpotusta?
    Näihin ja moniin muihin arjen kysymyksiin saat vastaukset koulutuksen aikana.

Peruskoulutuksen jälkeen mahdollisuus opiskella ammattihomeopaatiksi
    Homeopatian peruskoulutuksen jälkeen voi jatkaa ammattihomeopaatin opintoja syksyllä 2022. Ammattihomeopaatin koulutus kestää yhteensä neljä vuotta ja koulutus vastaa ECCH:n Euroopan homeopatian kattojärjestön suosituksia. Myös ammattiopintoihin kuuluva ns. klinikkaopiskelu on mahdollista verkossa.

Koulutusyhteistyötä kokemuksella ja ammattitaidolla
    Koulutus toteutetaan TAIMI-koulutus Oy:n ja Tampereen Homeopatiaopisto It's Health kanssa yhteistyössä. Opettajina alalla toimivia ammattihomeopaatteja sekä lääkäreitä. Luontaistuotealan ammatillisesta koulutuksesta lisätietoa TAIMI-koulutuksen sivuilta.

Oletko sinä tuleva homeopatian osaaja?
    Homeopatian perusteet vuoden kestävään koulutukseen voivat osallistua kaikki terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet, pohjatietoja homeopatiasta ei tarvita. Opiskelu on verkko-opetusta, eli tapaamme kerran kuukaudessa webinaarissa, muutoin opiskelun voi rytmittää omaan aikatauluun .Jos olet miettinyt, miten voisi tutustua erilaisiin pikkuoireisiin, tapaturman sattuessa itsehoitoon tai poskien paleltumavammaan pakkasen yllättäessä , niin tartu tilaisuuteen ja tule mukaan opiskelemaan!

Tiedustelut ja ilmoittautumiset:
    koulutus@taimikoulutus.fi tai Helena Pirttiniemi puh. 040 565 2566

Lisätietoja vuoden homeopatian perusteet koulutuksesta TÄSTÄ